קידום אתרים

קידום אתרים מקצועי

חברת SEO & PPC מתמחה בביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש להשגת קידום אתרים אורגני באינטרנט.

פרסום בגוגל אדוורדס

קידום אתרים אורגני

ממה עליך להימנע במהלך ביצוע קידום אתרים אורגני :
  • המנע מיצירת דף עמוס ברשימות של מילות מפתח.
  • המנע מניסיון "להסוות" את הדפים באמצעות כתיבת טקסט הניתן לאיתור על ידי מנועי החיפוש, אך לא על ידי המשתמשים.
  • המנע מיצירת דפים המיועדים "לסריקה בלבד", באמצעות בניית דפים או קישורים שמטרתם היחידה היא להטעות את מנועי החיפוש.
  • המנע משימוש בתמונות לצורך תצוגה של שמות, תכנים או קישורים חשובים - מנועי החיפוש אינם "קוראים" תמונות.
  • המנע מיצירת עותקים מרובים של אותו דף תחת כתובות אתרים שונות, במטרה להטעות את מנועי החיפוש.
מה עליך לעשות במהלך ביצוע קידום אתרים אורגני :
  • צור תוכן מושך ורלוונטי: המבקרים מגיעים לאתר שלך דרך קישורים שונים, לכן עליך לוודא שכל אחד מן הדפים שלך ימשוך את תשומת לבם.
  • אפשר למשתמשים להיות מעורבים: בדוק אם ניתן להוסיף מקום לתגובות או בלוג לאתר האינטרנט שלך. בניית קהילה מקדמת את השימוש הקבוע באתרך. מעורבות המבקרים מגדילה את החשיפה ואת נאמנות המשתמש.
  • עקוב אחר שינויי הדירוג בתוצאות החיפוש ביחס לשינויים משמעותיים יותר באתר.
  • שאף לקישורים פנימיים באיכות גבוהה.
  • ספק קישורי טקסט ברורים: מקם את קישורי הטקסט כראוי באתרך והקפד לכלול בהם מונחים אשר מתארים את הנושא.

קידום אתר באינטרנט: הגדלת החשיפה

הצעות לשיפור והגברת התנועה לאתר שלך (מקורות: אתר גוגל ישראל)

קידום אתרים
יצירת תוכן איכותי - המרכיב המרכזי לביצוע קידום אתר :

הדרך הטובה ביותר לגרום לאתרים אחרים ליצור קישורים רלוונטיים לאתר שלך היא ליצור תוכן ייחודי ורלוונטי שיהפוך מהר לפופולרי בקהילת האינטרנט. ככל שהתוכן שלך שימושי יותר כך גדלים הסיכויים שמישהו אחר יחשוב שלתוכן יש ערך עבור קוראיו וייצור קישור אליו. לפני קבלת החלטה שאל את עצמך: האם יש לזה יתרון עבור המבקרים בדף שלי?

לא רק מספר הקישורים המפנים לאתר שלך חשוב, אלא גם איכותם והרלוונטיות שלהם. יצירת תוכן איכותי משתלמת: בדרך כלל, הקישורים הם בחירה של עורכים וקהילת הבלוגים התוססת היא מקום מצוין לעורר בו עניין.

ראשית, עליך לבחון את הטקסט שלך כמקשה אחת. האם הכותרת והקישורים שלך תיאוריים? האם הטקסט שלך ברור וזורם בטבעיות?

כשם שפרק בספר בנוי סביב נושא מסוים, כך גם דף האינטרנט צריך להיות ממוקד בתחום או בנושא מסוים. באופן זה, המשתמשים מזהים בקלות ובטבעיות את מילות המפתח והביטויים אותם חיפשו, ולכן סביר להניח שהם ישהו זמן רב יותר בדף האינטרנט, המספק תכנים וקישורים רלוונטיים.

יחד עם זאת, עליך לוודא כי הביטויים שאתה כותב כוללים אף ביטויים שהמשתמשים צפויים להזין בחיפוש שלהם.